22 de desembre 2011

Sessió 23 (22/12/2011)

Finalització de tasques pendents!

La sessió d’avui l’hem dedicada a acabar totes les tasques del moodle i del bloc que teníem pendents. També, hem après una cosa nova que m’ha semblat molt original. Hem inserit un voki al nostre bloc personal de l’assignatura; que és una imatge interactiva amb moviment. M’ha semblat molt interessant i divertit! Dóna un toc molt graciós al meu bloc, fins i tot, hi he pogut posar la meva veu! Us animo a que li doneu un cop d’ull.
Per concloure, volia esmentar que el fet d’afegir imatges interactives al meu bloc, li dóna un altre caire i penso que és un xic més dinàmic, on el visitant pot gaudir-ne més i amb un cop d’ull pot intuir dels temes que tracta el bloc.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada