18 de novembre 2011

Primera Sessió (20/09/2011)

Comencem les classes d'alfabetització!
Avui ha estat el primer dia de classe i, la veritat, la sensació que he tingut en un primer moment, ha estat d'inseguretat. Doncs, quan en Joan Anton ens ha comentat  el que hauríem de fer; crear-nos una conta al gmail i fer un bloc, els meus pensaments han estat: “però si no sé fer res d'això”! M'hauré de posar al dia en qüestions d'informàtica!
Desprès m'he tranquil·litzat i he pensat, amb calma,  paciència i si és necessari  amb una mica d’ajut, segur que me’n surto. Justament estic a la universitat per aprendre i això és el que vull fer, aprendre coses noves per enriquir-me i formar-me per després com a futura mestre, incorporar els  aprenentatges a la meva motxilla i així poder-los aplicar amb criteri i coneixement.
He de dir que després d’aquesta reflexió interior, les meves pors i inquietuds ja s'han esvaït. Això m'ha fet pensar que hem de tenir una mica de confiança en nosaltres mateixos i si tenim ganes d’aprendre i si hi ha alguna cosa que ens impulsa des de dins nostre, ho podem aconseguir encara que tardem més o menys temps. 
M’agrada haver començat l’assignatura sabent que si un es proposa les coses, amb esforç i paciència es pot aconseguir.
Finalment, vull fer un breu comentari del que he après en el dia d’avui en aquest primer contacte amb l’assignatura. Un dels mètodes d’aprenentatge que he après i que desconeixia totalment és l’aprenentatge socio-construccionista. Aquest es basa en que l’alumne construeix els seus aprenentatges a partir de la pròpia activitat, però ho farà a través de dinàmiques de grup on podrà compartir, discutir, debatre i enriquir-se dels coneixements dels altres.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada