22 de novembre 2011

Sessió 17 (22/11/2011)

A exposar!
Avui ha estat un dia molt interessant i alhora amb molts nervis. Personalment em poso molt nerviosa a l’hora d’exposar i sempre em passa el mateix. Em preparo les coses molt, i després quan he d’intervenir, em deixo de mencionar la meitat d’aspectes que volia esmentar. Uff! Encara que he de dir que finalment, l’exposició ha anat força bé i crec que els meus companys i companyes han entès el que volíem transmetre.
També he de comentar que m’han semblat molt interessants totes les exposicions. S’han parlat de molts recursos TAC i penso que, com a futures mestres, ens pot ser de gran utilitat, ja que si més no, coneixerem un gran nombre de recursos per poder aplicar a l’aula i ajudar als infants en el seu procés d’ensenyament - aprenentatge. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada